Lisa Kaspers Comm2You Foto: Comm2You

Comm2You vult team aan met voormalig journaliste

Brussels PR-bureau Comm2You versterkt zich met Senior PR Consultant Lisa Kaspers. Het is een nieuwe stap in de snelle groei van het Brusselse communicatiebedrijf, waarmee het zich opnieuw verstevigt op het vlak van journalistieke PR. Met voormalig journaliste Kaspers neemt Comm2You meer dan 10 jaar ervaring in huis.

De voorbije jaren werkte Kaspers tal van PR-campagnes uit voor prominente namen in de telecom-, retail- en verzekeringssector. Daarvoor was ze aan de slag als journaliste, bij nationale en regionale media. De expertise van Kaspers strookt helemaal met de journalistieke en maatschappelijk relevante benadering die Comm2You kenmerkt.

Ze zal een sleutelrol spelen in het begeleiden van klanten uit verschillende sectoren en het versterken van de PR-strategieën van het bureau. Met haar uitgebreide achtergrond in mediarelaties en haar focus op nieuwswaarde en maatschappelijke relevantie sluit ze perfect aan bij de missie van Comm2You.

“De rechttoe rechtaan aanpak van Comm2You, sprak me meteen aan. Met een sterk team dat ik al kende en waar de klik meteen goed zat, voelt het als thuiskomen. De PR-sector blijft me boeien door de unieke inkijk die je krijgt in verschillende organisaties en sectoren en de verhalen die er voor het grijpen liggen”, vertelt Kaspers. “De expertise en acties van organisaties in een breder maatschappelijk perspectief plaatsen dat echt resoneert, is en blijft mijn grootste drijfveer. Ik ben dan ook heel enthousiast om Comm2You en z’n boeiende klanten mee te helpen bloeien.” ​

“Lisa belichaamt de kernwaarden van ons bureau: een nieuwswaardige aanpak, directe lijnen en persoonlijke begeleiding”, vullen oprichters Bert Bouserie en Joost Freys aan. “Ze staat voor eerlijke, op feiten gebaseerde communicatie die organisaties helpt om vertrouwen op te bouwen bij publiek en media. Haar indrukwekkende track record, sterke pen en frisse inzichten zullen ons ongetwijfeld helpen om de communicaties van onze klanten naar een nog hoger niveau te tillen.” ​