dstny group chief people experience officer

Dstny benoemt Vladan Petrovic tot Group Chief People Experience Officer 

Dstny, het Belgische technologiebedrijf dat is uitgegroeid tot Europese innovator en ontwikkelaar van cloud-gebaseerde bedrijfscommunicatieoplossingen, heeft Vladan Petrovic benoemd tot Chief People Experience Officer voor de Dstny Group. Vladan beschikt over meer dan 20 jaar ervaring in het managen van bedrijfs- en HR-transformaties in internationale bedrijfstakken.

In zijn nieuwe functie , zal hij deel uitmaken van en samenwerken met het executive management team om Dstny’s bedrijfscultuur verder te verbeteren en een sterke organisatiestructuur op te bouwen om toekomstige groei te ondersteunen.

Vladan Petrovic behaalde een masterdiploma Business Administration en Economics aan de universiteit van Belgrado. Hij heeft uitgebreide ervaring in strategische HR en business transformatie en heeft gewerkt in FMCG, Banking, Big 4 Consulting, en de technologiesector. Sinds 2018 stond hij aan het hoofd van Global HR Operations bij een toonaangevend IT-adviesbureau, waar hij de people-divisie succesvol door fusies en overnames loodste en de organisatie hielp uit te groeien tot een wereldwijd leider.

Lancering leadership program

“Nieuwe technologieën veranderen alles – van dagelijkse routines tot wereldwijde uitdagingen – en dat is wat mijn passie voor technologie en innovatie drijft. Ik geloof sterk in de mogelijkheden om het leven van mensen te verrijken door middel van technologie en daarom ben ik blij om bij de innovatieve en snelgroeiende Dstny Group te starten”, legt Vladan uit. “Het is mijn doelstelling om Dstny’s authentieke, mensgerichte cultuur te versterken en onze internationale aanwezigheid een boost te geven. Dstny heeft een zeer inclusieve cultuur met een people-first leiderschapsaanpak. Dit stelt ons in staat om overal ter wereld succesvol te zijn.”

“Om de ambitieuze groei van Dstny te ondersteunen, lanceren we een Leadership Program om teams uit te rusten met de vaardigheden en tools die nodig zijn om toekomstige uitdagingen aan te gaan. Via onze Centers of Excellence delen we expertise op het gebied van leiderschap, cultuur, en transformatie met onze wereldwijde teams, zodat we een solide basis leggen voor blijvend succes,” besluit hij.