Sales Note en Hanssens Foto Thomas_Tom (002)

Hanssens beyond telecom (kmo van het jaar) en Sales Note (kandidaat beloftevolle kmo van het jaar) verenigen de krachten

ROESELARE - Om hun respectieve groeiambities en de beste klantbeleving te garanderen, bundelen SalesNote en Hanssens beyond telecom de krachten. Beide partijen willen hun technologieën en expertise samenvoegen voor een completere oplossing die specifiek gericht is op het optimaliseren van (telefonische) klantinteracties.

SalesNote, de innovatieve speler op het gebied van conversatie-intelligentie, is trots op haar recente nominatie als beloftevolle KMO van het jaar. Met deze erkenning wordt SalesNote geprezen om haar baanbrekende oplossingen die bedrijven ondersteunen bij het optimaliseren van klantinteracties door middel van geavanceerde AI-technologie. De nominatie betekent een nieuwe mijlpaal voor SalesNote, dat bedrijven wil voorzien van intelligente tools die zowel de efficiëntie als de klanttevredenheid verhogen.

Aangezien SalesNote binnenkort van naam verandert om zijn bredere inzet dan alleen voor salesgesprekken aan te geven, is dit het perfecte moment om deze nieuwe partnership aan te gaan, zo benadrukt het management van Sales Note.

Beter en sterker worden

Hanssens beyond telecom deelt de ambitie om de Belgische markt te versterken door bedrijven te voorzien van innovatieve telecomoplossingen. “Onze samenwerking met SalesNote biedt unieke kansen om technologie en service op een slimme manier te combineren, we zijn enthousiast over de gezamenlijke impact die we hiermee kunnen realiseren,” aldus Tom Van Acker, sales directeur van Hanssens beyond telecom.

“Door samen te werken met Hanssens beyond telecom kunnen we onze klanten een nog bredere ondersteuning bieden en hen helpen om via intelligente systemen beter in te spelen op de behoeften van hun klanten.” zegt Koen Victor één van de founders van SalesNote.