Terwijl de groei in de afgelopen 4 jaar al zeer sterk was, is de omzet van het bedrijf aanzienlijk verveelvoudigd van 2020 tot en met vandaag. “We beginnen aan een nieuwe missie om de infrastructuur van morgen te co-creëren”, klinkt het.
Tijdens een exclusief evenement op 9 december in het Onyx gebouw in Machelen, onthulde B.HETA haar nieuwe merkidentiteit en strategie. Onder de aanwezigen bevonden zich captains of industry, gewaardeerde partners, klanten, medewerkers en speciale gast ministerBen Weyts, die het belang van deze mijlpaal onderstreepte.
“De frisse nieuwe merkidentiteit weerspiegelt de evolutie in slechts een paar jaar van pionier tot marktleider in innovatieve infrastructuuroplossingen en benadrukt onze groei, innovatiegve mindset en voortdurende toewijding aan precisie. Het nieuwe logo, visuele ontwerp en de positionering belichamen de toekomstgerichte aanpak van Heta, terwijl we trouw blijven aan ons erfgoed.”
Nieuwe missie, visie en ambitie
“Bij Heta geloven we steevast dat industrieën een strategische partner nodig hebben om samen de infrastructuur van morgen te bouwen”, klinkt het. Vanuit deze overtuiging ontwikkelt het bedrijf innovatieve oplossingen door data, kennis en geavanceerde technologie te combineren. Met de ambitie om in 2031 Europa’s toonaangevend strategisch platform voor netwerk-engineering te zijn, richten ze zich op bloeiende innovatie via data, AI en menselijke expertise. Heta heeft de ambitie om de komende jaren door te groeien naar andere Europese landen buiten België, waaronder de VS.