PB Medialife-portretten-management kopie

Stijn Martens versterkt de rangen van Medialife

Stijn Martens, vooral gekend als voormalig vennoot van communicatiebureau Hands, heeft de rangen versterkt van productiehuis Medialife. Als Chief Revenue Officer (CRO) zal hij de focus leggen op relaties, partnerships en business development.

Stijn Martens heeft een mooi traject afgelegd binnen de communicatiesector, vooral als vennoot van het bureau Hands, dat hij samen met Kristof Schiepers en Laurence Libert jarenlang aanstuurde. Hij zag echter begin dit jaar een opportuniteit in de overname van Nannic, een producent van zalfjes, zeepjes en andere verzorgingsproducten. Dat avontuur maakt na enkele maanden echter plaats voor een nieuwe uitdaging: Martens stapt over naar Medialife, het multimedia-productiehuis uit Hasselt, onder leiding van oprichters Frederik Knapen en Jesse Claes. Zij halen de ervaren communicatieprofessional, die ze kennen uit het Jong Voka-netwerk en van bij Hands, aan boord als Chief Revenue Officer (CRO). “Stijn zal de focus leggen op relaties, partnerships en business development”, zegt Frederik Knapen. “Zijn ervaring is van onschatbare waarde, vooral in de creatieve sector.”

Stijn Martens is heel enthousiast: “Ik ken Medialife en hun team al jaren, dankzij onze eerdere samenwerkingen tijdens mijn tijd bij Hands.” “Hun professionaliteit, creativiteit en constante innovatie hebben altijd een diepe indruk op me gemaakt. Deze zomer begonnen gesprekken met Jesse en Frederik om samen te werken, en het vooruitzicht om bij te dragen aan de groei van Medialife sprak me meteen aan. Ik ben ontzettend enthousiast om terug te keren naar de creatieve sector, na een korte zijsprong in mijn carrière. Samen met Frederik en Jesse wil ik Medialife naar het volgende niveau brengen. De groeiambities zijn helder, en ik kijk ernaar uit om hier mijn bijdrage aan te leveren.”