So Buzzy – Daesang Foto: rr

Digital agency So Buzzy zet Koreaanse voedingsproducent Daesang op Europese kaart

Na een overtuigende pitch kon So Buzzy, een digital agency uit Rotselaar, Daesang, producent van Koreaanse voedingsmerken, voor zich winnen met een pittige social media strategie voor hun merk O’Food. Zo voegen ze een internationale speler in de voedingsindustrie toe aan hun palmares.

Sinds mei bundelen digital agency So Buzzy en Daesang hun krachten om Europa te laten kennismaken met het beste wat Korea te bieden heeft. Ze brengen het Oosten naar het Westen, en gaan zo voor het beste van twee werelden. Zo gebruikt So Buzzy de toenemende populariteit van K-drama en K-culture als springplank om de authentieke Koreaanse keuken en O’Food-producten op een toegankelijke manier te introduceren.

“We zijn heel blij over onze samenwerking met So Buzzy. Hun innovatieve ideeën en diepgaande begrip van ons merk O’Food, tillen onze social media marketing naar een hoger level. So Buzzy is niet zomaar een marketing agency, ze zijn echte partners die creativiteit en professionaliteit brengen in alles wat ze doen”, aldus Grace Eunhae Kim, Brand Assistant Manager bij Daesang Europe.

“Deze samenwerking is een geweldige kans om te laten zien hoe we de rijke Koreaanse keuken op een subtiele en relevante manier kunnen introduceren aan het Europese publiek”, zegt Kel Wouters, CEO en Strategy Director bij So Buzzy. “Het is natuurlijk ook een plus dat veel van onze teamleden, inclusief ikzelf, fan zijn van de Koreaanse cultuur.”

Dit is dus meer dan een zakelijke overeenkomst; het is een culturele uitwisseling die de kracht van creatieve communicatie onderstreept en toont hoe So Buzzy O’Food op de Europese kaart zet met een snuifje Seoul.