Raf Baeten, die een solide reputatie heeft opgebouwd bij het vermarkten van wijnen voor Baeten Vinopolis (waar hij recent is uitgetreden), zal verantwoordelijk zijn voor B2B- en horecaverkoop in België en Nederland. Hij ziet een enorm potentieel voor Goals: “Goals Beverages biedt precies wat de markt nodig heeft: een verfrissende, energieke ervaring zonder alcohol. De combinatie van smaak en functionaliteit maakt Goals Boost een perfecte aanvulling op de menukaart van elk vooruitstrevend horecabedrijf.”
Toon Vanderlinden, CFO bij de Narviflex Group en met een sterke achtergrond als financieel auditor bij KPMG, zal toezien op de financiële strategie van Goals Beverages. “We staan aan het begin van een innovatief traject in een markt die klaar is voor gezondere alternatieven. Ik kijk ernaar uit om mijn bijdrage te leveren aan de groei van dit unieke concept.”
De toetreding van Baeten en Vanderlinden is de volgende stap voor Goals Boost, een innovatief energiebier dat op 8 mei 2024 werd gelanceerd. Het bier bevat cascara, de schil van de koffiebes, die zorgt voor een natuurlijke cafeïneboost. Sinds de lancering is er al meer dan 5000 liter verkocht.
Samen werken oprichter Wouter Dorissen en zijn nieuwe vennoten aan een strategisch plan om volgend jaar de omzet te vervijfvoudigen. Begin 2025 zullen zij bovendien een nieuw product onthullen, dat volgens het team een unieke en revolutionaire toevoeging zal zijn aan de drankenmarkt.