themabeeld

Phobos & Actor lanceert nieuw product voor marketing automation ‘Taglayer’

Op 9 en 10 oktober lanceert communicatiebureau Phobos & Actor tijdens de Bedrijvencontactdagen in Mechelen hun nieuwste product op het gebied van marketing automation: Taglayer.

Taglayer is een innovatieve tool die bedrijven in staat stelt om klantdata efficiënt te verzamelen en toe te passen in hun marketingstrategieën. Het platform helpt organisaties om hun klanten op de juiste momenten te benaderen met gepersonaliseerde en relevante content, waardoor de klantbetrokkenheid wordt vergroot en de omzet kan stijgen.

“Met Taglayer willen we onze huidige marketing automation tools verder verdiepen en unieke personalisaties van de bestaande website mogelijk maken”, zegt Carlo van Tichelen van Phobos & Actor. “Ons partnership met Taglayer stelt bedrijven in staat om data op een slimme manier te gebruiken, zodat ze niet alleen tijd besparen, maar ook de impact vergroten.”

Daarnaast zal Phobos & Actor op de beurs ook helpen met de hidden values van bedrijven te vinden. Phobos & Actor is op de Bedrijvencontactdagen in Mechelen te vinden op stand 138.