CONNECT2C

Henk Coucke en Nathalie Vermeire (Connect2C) geven nieuwe bestemming aan vroegere KBC-kantoor

KORTRIJK - Het echtpaar Henk Coucke -Nathalie Vermeire opent op 27 september hun gloednieuwe servicecenter Connect2C op de hoek van de Kuurnsesteenweg en de Leopold III-laan (het vroegere KBC-kantoor). Het gebouw onderging binnenin een complete metamorfose en omvat naast burelen, een  vergaderzaal en flexdesks ook een ontmoetingspunt voor gesprekken ‘tussen pot en pint’. Connect2C begeleidt en faciliteert - als verlengstuk van Orange - de bedrijfswereld inzake telecomdiensten. Ook met energievraagstukken omtrent gas, elektriciteit en zonnepanelen kunnen businessklanten er terecht. De niet aflatende groei van het kantoor alsook de nood aan voldoende parking noopte tot een verhuis van de Dam naar de Leopold III-laan.      

Het echtpaar Coucke, samen met zonen Matthias en Maxim, alsook de Connect2c backoffice medewerkers, zijn als service provider bepaald niet aan hun proefstuk toe. Sinds 2005 treedt hun bedrijf Connect2C op als ‘go between’ tussen Orange (het voormalige Mobistar) enerzijds en de ondernemerswereld anderzijds.

Wat kleinschalig begon, is vandaag uitgegroeid tot een onmisbare en professionele B2B partner. “Ons doel is altijd geweest om de klanten te ontzorgen over cruciale zaken als telefonie en energie”, aldus Henk Coucke.   “Problem solution is ons motto. Telefonie is vandaag een hele boterham: mobiele telefonie, vaste lijnen, internet/wifi, cloud telephony en ga zo maar door. We noemen onszelf graag experts in de materie met de ambitie de ondernemerswereld, groot of klein, à la carte te dienen. De voorbije jaren is daar, naast telecom, ook energie bijgekomen, een materie waar zoon Matthias zich helemaal heeft in vastgebeten.”

One-stop-shop voor telecom en energie

“Ons handelsmerk is eerlijk en transparant”, zegt Henk Coucke. “De spectaculaire opbouw van onze klantenportefeuille bewijst dat we die uitdaging ook waarmaken, en dat tegen competitieve prijzen. Bij ons geen commerciële praatjes via anonieme telefoontjes of via call centers. Daar zijn we best fier op: we gaan naar elke klant toe, luisteren aandachtig en geven dan de best mogelijke invulling aan zijn wensen. Een aanbod volledig op maat van de klant.  Onze dienstverlening gaat continu door 24/7. Onze referentielijst met grote namen uit de bedrijfswereld liegt er niet om. Zowat 65 procent komt uit West-Vlaanderen, maar we zijn ook actief in de rest van het land. Ons grootste voordeel is misschien wel dit: bedrijven vinden bij ons een one-stop-shop voor twee cruciale zaken in een bedrijf, met name telecom en energie.”

Voor meer info: www.connect2C.be