De jonge Limburgse bedenker van interieurconcepten Eurofashion heeft grote plannen. Het bedrijf investeert niet alleen een klein half miljoen euro in de uitbreiding van de showroom en extra kantoorruimte in Dilsen- Stokkem, onder de nieuwe merknaam Dôme Deco wil het met zijn nieuwe shopconcept ook Europa veroveren. Stefan Verheyen (39) begon in 1996 met de import van plaids (decoratieve dekentjes) uit Italië. Ondertussen is Eurofashion uitgegroeid tot een ontwikkelaar van eigen interieurconcepten, die niet alleen in de Benelux worden verkocht via de meubelhandel en interieurspecialisten, maar ook in Duitsland en Frankrijk. Zelfs in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben we tegenwoordig klanten, zegt de jonge ondernemer uit Dilsen-Stokkem. Euro-fashion heeft voor zijn interieurconcepten de nieuwe merknaam Dôme Deco gelanceerd. Het teken ^ in onze nieuwe merknaam verwijst naar het dak van een huis. Dat is een eigen ruimte van 100 tot 350m2 in de winkel of showroom, waar de klant kan kennismaken met onze luxueuze en stijlrijke, en toch Belgische ontwerpen. Op dit ogenblik heeft Dôme Deco al 30 dergelijke shopconcepten uitgerold in Europa. Er zijn bovendien al twee winkels in België en Frankrijk die enkel onze interieurproducten verkopen. Om de stijgende vraag bij te benen en de extra bezoekers uit heel Europa, gaat Eurofashion binnenkort 450.000 euro investeren in een verdubbeling van de showroom en extra burelen in Dilsen-Stokkem.
Dôme Deco wil Europa veroveren
29 april, 2010