Bivolino.com is een online platform waar klanten hemden op maat kunnen bestellen. De kleding wordt samengesteld op basis van een gepatenteerd biometrisch algoritme, aangedreven door AI, gebaseerd op leeftijd, gewicht en lengte. Michel Bijvoet begon ermee in 1998 en bouwde het platform doorheen de jaren verder uit. Nu wil hij echer de fakkel doorgeven aan de volgende generatie.
En dat is Louis de Cartier, een dynamische en toegewijde ondernemer, die zijn ambitie niet onder stoelen of banken steekt: “Op maat gemaakte kleding op aanvraag is het tegenovergestelde van massaproductie en wegwerpartikelen, en biedt oplossingen voor veel problemen in de mode-industrie”, weet hij. “Het vermindert afval, benadrukt vakmanschap en innovatie, en biedt een persoonlijkere – en gepersonaliseerde – relatie met wat we dragen.”
Michel Bijvoet is fier om zijn geesteskind in goede gezondheid te kunnen overdragen: “Onze merkauthoriteit, de ervaring van 25 jaar online aanwezigheid en een tevredenheidsscore van 9/10, bieden Louis en zijn team een stevige basis voor voortdurende groei over de hele wereld. Met zijn expertise in merkcreatie belichaamt Louis perfect de ambitie van Bivolino.”