Miles & Mates is het online marketingbureau van Jelle Wierdsma en zijn 9 medewerkers. Vroeger ging het bedrijf door het leven als Groeimakers. Een succesverhaal, wat onder meer leidde tot een nominatie voor de award Straf Ondernemerschap bij Jong Voka Limburg.
De ambitie om verder te groeien blijft aanwezig. Met enkele mooie projecten in het orderboek neemt Miles & Mates nu de volgende horde. Eén daarvan is een opdracht voor het beursgenoteerde vastgoedfonds Wereldhave, een internationale speler die vooral winkelcentra beheert (zoals Shopping 1 in Genk). Wereldhave bestelde in één klap 17 nieuwe websites bij het Hasseltse online marketingbureau. Het betekent meteen ook de eerste stappen voor het team van Wierdsma op de Nederlandse markt.
“Een mijlpaal”, zo zegt de zaakvoerder. “We werden op de valreep uitgenodigd om een offerte in te dienen en zijn vervolgens, als enige Belgische kandidaat, als winnaar uit de bus gekomen. We zijn dan ook zeer fier en dankbaar om ons partnership met Wereldhave over de landsgrenzen heen door te trekken.”
Wierdsma gelooft niet dat hier het eindstation van zijn bedrijf ligt: “We koesteren de ambitie om onze activiteiten de komende jaren te verdubbelen, dus vanzelfsprekend doen we er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. We hebben elkaar nodig om vooropgestelde doelen te realiseren, en houden elkaar zo scherp.”