De twee bedrijven komen in een nieuwe marketing- en communicatiegroep met meer dan honderd professionals. Ook de klantenportefeuille is erg uitgebreid, met zowel de private sector als overheden (bijvoorbeeld Fluvius, Bank Nagelmackers, de federale en Vlaamse overheid, Samsung, Lapperre en Brouwerij Haacht). Tom Van den Bergh, CEO van RCA, zal de activiteit leiden. Beide bureaus behouden hun eigen identiteit en management, al zal er wel gezocht worden naar synergie en complementariteit.
Glowi werkte al jaren samen met RCA en zijn co-CEO Jo Mellemans was er ook extern bestuurder. “Dit voelt dus als een hele logische, natuurlijke stap. HeadOffice vormt een eerste zeer complementaire aanvulling.” Ook Evi Malcorps, CEO van HeadOffice, ziet het helemaal zitten. “We zijn twee bureaus met ieder hun eigen focus en expertise en we kijken er naar uit om al vanaf morgen complementair aan de slag te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat dit een juiste stap is voor HeadOffice, maar zeker ook voor onze medewerkers.” Tegelijk stappen ook de huidige aandeelhouders van HeadOffice en RCA in het kapitaal van Glowi.