De verlenging onderstreept Brustors toewijding aan het ondersteunen van topsport en aan het promoten van een gezonde en actieve levensstijl in de buitenlucht. De samenwerking heeft beide partijen de afgelopen 2 jaar al aanzienlijke voordelen opgeleverd moet het wielerteam ook het komende jaar in staat stellen om op het hoogste niveau te blijven concurreren.
“We zijn verheugd om onze samenwerking met Brustor voort te zetten”, zegt teammanager Philip Roodhooft. “Hun steun is erg waardevol geweest voor onze prestaties. Daarnaast delen we hun toewijding aan kwaliteit en innovatie. Met Brustor aan onze zijde hebben we er alle vertrouwen in dat we het komende seizoen zullen kunnen blijven groeien en presteren.”
Win-win
“We zijn er trots op dat we ons sponsorship met het Alpecin-Deceuninck team kunnen verlengen,” zegt Steven Heytens, co-CEO van Brustor. “Onze samenwerking is voor beide partijen voordelig geweest en we zijn blij dat we het team kunnen ondersteunen in hun streven naar perfectie op het wereldpodium. Brustors waarden van innovatie, prestatiedrang en teamwerk sluiten dan ook perfect aan bij die van het wielerteam. Het benadrukt ook onze inzet om een sterker internationaal merk op te bouwen voor onze zonweringoplossingen.”
Door de vernieuwde overeenkomst zal het merk Brustor prominent te zien zijn op de broek, het shirt en de uitrusting van het team, wat de associatie tussen de twee entiteiten versterkt. “We zijn ervan overtuigd dat verdere samenwerking met het wereldteam van Mathieu van der Poel en Jasper Philipsen ervoor zal zorgen dat ons merk het hele jaar door in de schijnwerpers zal staan”, besluit Heytens.
Brustor is een toonaangevende fabrikant van innovatieve zonweringoplossingen en biedt een breed scala aan producten die ontworpen zijn om het buitenleven te verbeteren.