Dirk Snauwaert brengt een schat aan ervaring mee naar D’M&S. Zo verzorgde hij mee de (interne) communicatie en public relations bij General Motors (Opel), General Electric, Tele Atlas, Bpost en recent nog Van Hool waar hij de communicatie tijdens een complexe crisissituatie trachtte in goede banen leiden. Hij omschrijft zijn tijd bij Van Hool als “uitdagend maar ook zeer leerzaam” en bedankt zijn medewerkers. “Hun professionaliteit, toewijding en steun waren van onschatbare waarde, en ik ben dankbaar voor de professionele samenwerking die we deelden.”
“De visie van Dirk op communicatie, zijn expertise en professionele contacten met de pers passen binnen onze strategie om klanten te voorzien van innovatieve en effectieve communicatiediensten. We kijken ernaar uit om samen een duurzame dienstverlening op het vlak van pers en content voor onze klanten verder uit te bouwen.”
Arne Dacquin, CEO D’M&S
Bij D’M&S komt hij aan het hoofd te staan van Pressworld, de pers- en contentdivisie van de communicatiegroep. Vanuit Brussel zal hij klanten ondersteunen en adviseren bij het versterken van hun mediarelaties, het ontwikkelen van innovatieve PR & persstrategieën en het opzetten van protocollen voor crisiscommunicatie.
Dirk Snauwaert is enthousiast over de nieuwe professionele uitdaging. “De kracht van de D’M&S groep ligt in haar capaciteit om als één geïntegreerd team te werken en bedrijven strategisch te ondersteunen met een allesomvattende waaier aan communicatiediensten. Vanuit de Pressworld divisie bouw ik graag mee aan dat succes, nationaal en internationaal.”