Online video advertising kende de afgelopen jaren een spectaculaire groei en is vandaag één van de belangrijkste pijlers in een mediaplan. Ads & Data beschikt reeds over het grootste BVOD-aanbod op de Belgische markt, maar de samenwerking met HBO kadert in de strategie van kwalitatieve partnerships. Zo het bedrijf niet alleen een aantrekkelijker aanbod in het Noorden van het land voorschotelen, maar dankzij het nationale aanbod van HBO Max wordt ook het Zuiden afgedekt.
“HBO Max, één van de top streamingdiensten in de wereld maakt zijn debuut in België. We zijn dan ook vereerd dat we de commerciële belangen hiervan mogen vertegenwoordigen. Deze samenwerking past naadloos binnen de videostrategie van Ads & Data, waarbij we door een breed bereik en een kwalitatieve targeting zowel voor onze partners als voor onze adverteerders een meerwaarde kunnen creëren”, vertelt Bart Demeulenaere, CCO van Ads & Data.
De lancering van HBO Max in België valt niet toevallig samen met de start van de Olympische Spelen. Het platform is deze zomer de exclusieve bestemming voor alle live verslaggeving. Parijs 2024 maakt deel uit van elke abonnementsvorm, zodat alle klanten volledige toegang krijgen tot het grootste sportevenement ter wereld.
“Ads & Data heeft de expertise en ervaring die we zoeken in een lokale partner en we zijn ervan overtuigd dat zij onze Ad Sales perfect kunnen vertegenwoordigen. We kijken ernaar uit om onze handen in elkaar te slaan en samen te werken vanaf juli 2024″, aldus Rogier van de Paverd, Digital & Ad Sales director bij Warner Bros. Discovery Bene.
HBO Max onderscheidt zich door toonaangevende tv-programma’s, nieuwe, maar vooral ook iconische films en essentiële sportevenementen binnen één platform te bundelen. Met een gevarieerd aanbod aan kwalitatieve content van gerenommeerde merken zoals HBO Originals, Max Originals, Warner Bros. en the DC Universe weet HBO Max een breed publiek aan te spreken.