“Digital zou vandaag eigenlijk niet meer als een aparte discipline mogen gezien worden maar als een evidentie, en met wereldwijd 70% van de reclamebestedingen ook een commerciële realiteit. De sector werkt echter nog op dezelfde manier als 30 jaar geleden, maar heeft de output aangevuld met andere media en tactieken. En dit terwijl er een meer fundamentele verandering nodig is. Telenet heeft aangevoeld dat AdSomeNoise de ideale partner is om te helpen bij die acceleratie”, aldus Steven Verbruggen, Managing Director van AdSomeNoise.
“We moeten vanuit Telenet nog meer beginnen te denken in termen van ‘end-to-end journeys, tracking, optimalisatie, learning & improving op het niveau van onze creaties, etc. Maar dan heb je wel kennis nodig van strategie, creatie, technologie én media. AdSomeNoise voldoet aan alle criteria”, vindt Sylvie Irzi, VP Telenet Commercial.
Telenet laat er geen gras over groeien. AdSomeNoise zal met onmiddellijke ingang zijn aanvullende rol in het ecosysteem opnemen. Zijn ervaring met een geïntegreerde aanpak moet voor meer efficiëntie en effectiviteit zorgen. “Wij zijn blij dat we nu samen met hen en met de andere bureaus uit het ecosysteem aan een nieuw ambitieus verhaal kunnen schrijven”, aldus Verbruggen.
“Onze ambities zijn groot. Maar die van AdSomeNoise moeten niet onderdoen. Samen gaan we een mooi verhaal schrijven”, voegt Irzi toe.