De zaakvoerders runnen al enkele jaren hun interieurwinkel in de imposante 15e-eeuwse Pieter Potkapel. Vorige zomer werd het duo een trio met de komst van Ha. Dit was meteen ook de aanleiding om het concept te herdenken. “We zijn al langer fan van het meubilair van het Belgische merk Passe Partout. Dit label is al enkele jaren aan een opmars bezig en was ook in onze winkel al ontzettend populair. Toen de vraag kwam of we geen interesse hadden om van onze zaak een conceptstore te maken, hebben we dan ook geen seconde getwijfeld”, vertelt Ine.
Ook Passe Partout is enthousiast over de samenwerking met de dames. “Ze passen perfect bij ons DNA. Passe Partout groeit sterk en we waren al een tijdje op zoek naar partners om ons meubilair in onze eigen huisstijl in de markt te zetten. In de prachtige kapel komt het label perfect tot zijn recht en adem je de Passe Partout sfeer. Daarbij vormen de ondernemende dames de perfecte ambassadeurs”, zegt Dirk Steenbeke, de CEO van Passe Partout.
De collectie van Passe Partout mag dan wel centraal staan, dat betekent niet dat er geen ruimte is voor andere merken. “Passe Partout palmt het meeste oppervlakte in, maar we plaatsen ook enkele andere topmerken in de kijker”, zegt Hanne.