“Ik ben zeer vereerd om samen met het leadership team het bijzondere groeiverhaal van Customer Collective verder te mogen leiden,” reageert Marco Piombo. “In een markt waarin marketing, data en technologie steeds meer samensmelten, is onze aanpak substantieel verschillend: elk team binnen de groep excelleert in z’n eigen niche-expertise. Dit staat ons toe steeds de beste oplossing voor onze klanten te ontwerpen, gecreëerd door multidisciplinaire teams. Zo maken we echt het verschil voor ambitieuze bedrijven. Samen maximaliseren de waarde voor onze klanten en faciliteren we een groei die verder reikt dan ons bedrijf en degene waarmee we samenwerken.”
Piombo heeft al dertien jaar ervaring in de marketing-technologie sector. Hij was eerder al CEO bij addData en hij richtte ook Dignify op. Tijdens die periode zorgde hij bij beide bedrijven voor een jaar-op-jaar omzetgroei van meer dan 50 procent.
Bij Costumer Collective zijn ze ook tevreden met de komst van Piombo. “We kijken ernaar uit om, met Marco aan het stuur, samen het groeiverhaal van Customer Collective verder te zetten. Een leidinggevende met zijn achtergrond en ervaring stimuleert groei en tilt de diensten die we aan onze klanten bieden naar een hoger niveau”