“Met deze alliantie willen we nadrukkelijk de focus leggen op duurzaamheid en maatschappelijke relevantie”, zegt Christophe Wells, oprichter en directeur van Remy Communication. “Vanaf nu zullen we bedrijven die hun maatschappelijk impact naar buiten willen brengen, ondersteunen onder de vlag van Story Fwd.”
De uitvalbasis van Story Fwd zal in Leuven komen te liggen, met een team van experten om klanten in de hele Benelux te ondersteunen. De operationele leiding komt in handen van Story Fwd-oprichter Dajo Hermans en Niels Janssens van Remy Communication. Mathilde Krol zal zich binnen Remy toespitsen op het Story Fwd-verhaal als Sustainability Communication Lead.
“We hebben de voorbije jaren met eigen ogen gezien dat een pak bedrijven oprecht duurzaam en maatschappelijk bezig zijn, maar soms hun verhaal vergeten te vertellen, het niet durven vertellen, of het niet op de juiste manier in de markt zetten. Daar ligt voor al die bedrijven en organisaties nog véél potentieel. Potentieel dat ook maatschappelijk van belang is, want door hun verhaal te vertellen gaan ze anderen duurzaam inspireren. En precies die bedrijven staan we bij”, besluit Dajo Hermans van Story Fwd.