LDV United werd 30 jaar geleden opgericht en telt nu 42 vaste medewerkers. Het bedrijf haalde al grote klanten binnen, waaronder Red Bull, Miele, Jumbo, Ola, Torfs en Argenta. De campagnes van LDV United werden al beloond met verschillende Effie Awards.
Dennis Vandewalle vertrok in september 2022 als creatief directeur bij LDV United om het sportbedrijf Kiss The Badge op te starten samen met Sam Kerkhofs en Tomas Van Den Spiegel. Hij keert na anderhalf jaar terug naar LDV United.
“Dennis etaleerde in zijn eerste veertien jaar bij LDV United niet enkel capaciteiten als copy en creative director”, zegt Harry Demey, CEO en mede-oprichter van LDV United. “Hij koppelt visie aan kwaliteiten om anderen hierin mee te krijgen. Dennis zal als managing director dan ook aandacht hebben voor onze strategische afdeling en de brug slaan tussen alle departementen als hoofd van het management.”
Dennis Vandewalle: “Kiss The Badge zal onder Sporthouse Group verder evolueren en zonder twijfel haar stempel nog meer drukken op communicatie in en rond sport. Over mijn terugkeer en nieuwe rol bij LDV United kan ik alleen maar laaiend enthousiast zijn. Tijdens het gesprek met Harry werd de gemeenschappelijke passie voor het reclamevak fameus aangewakkerd. We spreken dezelfde taal en vullen elkaar op belangrijke punten goed aan. Het spreekt voor zich dat ik met mijn achtergrond de rol van managing director met een creatief-strategische bril bekijk.”
Dennis zal dus de kop van het nieuwe management team trekken. Dat bestaat uit Tom Thijs (Client Service Director), Yannick Schoch (Creative Director), Wesley Kuystermans (Creative Director) en Ineke Beeckmans (Operations Director). Samen met dit team zal hij aan de zijde van Harry Demey (CEO en Brand Inspirator) de koers van het bureau aan de Schelde bepalen.