sanitas popup

Vader en zonen Vanheusden doorkruisen hele Benelux

Luc Vanheusden, die samen met zijn echtgenote Diane Zoons het bedrijf Senitas oprichtte, gaat met twee van zijn (drie) zonen een stunt realiseren. Ze gaan een roadshow opzetten waarbij hun cosmetische producten aan heel Vlaanderen worden getoond. De kick-off staat voor maandag in thuisstad Hasselt op de agenda.

Senitas is een familiebedrijf dat van start ging in 1999 toen Luc Vanheusden en Diane Zoons de distributie voor hun rekening gingen nemen van diverse cosmedische én cosmetische merken. Ze kozen voor producten waarvan de doeltreffendheid wetenschappelijk is bewezen. Met succes want de onderneming is steeds verder gegroeid.

In 2024 gaat Senitas van start met een nieuw concept: “On the Road”. Samen met zijn zonen Tim en Jonas, die intussen ook in het bedrijf actief zijn, starten ze met een pop-upformule. Hun tijdelijke winkels blijven telkens een 10-tal dagen open en hebben de bedoeling om klanten te overtuigen van het belang van een goede huidverzorging. “We willen in al deze locaties gelijkgezinden samenbrengen in een netwerk, zodat diverse huidexperts kunnen leren van en met elkaar”, stelt Luc Vanheusden.

Na Hasselt (start 23/1), Antwerpen, Gent en Oostende, volgen er pop-ups van Senitas in Wallonië, Luxemburg en Nederland.