Cegeka versterkt zich met deze nieuwe aanwinst op vlak van Digital Experience Monitoring (DEM). Het wil zeggen dat er expertise en capaciteit bijkomt om de klanten zichtbaarheid en transparantie te geven in hun digitale ervaringen.
CEO Stijn Bijnens legt uit: “We leven vandaag in een hypergeconnecteerde wereld. Ons doel is om connecties te faciliteren tussen mensen, apparaten, applicaties en data. Observability is een sleutelbegrip in het monitoren en managen van zulke complexe en gedistribueerde systemen. Het stelt ons niet alleen in staat om risico’s te beperken, maar ook om de prestaties en de ervaring van de digitale ecosystemen die we ondersteunen te verbeteren.”
Met Key-Performance heeft een bewezen trackrecord op dat vlak. “Door deze specialisatie te integreren, kunnen we onze klanten de volgende cruciale stap bieden in het optimaliseren van hun digitale ervaringen”, aldus nog Bijnens.
Cegeka telt nu meer dan 6.000 medewerkers en heeft vestigingen in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Roemenië, Moldavië, Italië, Tsjechië, Slovakije, Zweden en Griekenland, met een geconsolideerde omzet van 871 miljoen euro (2022).