KV Kortrijk heeft het genoegen om Brooklyn aan te kondigen als de gloednieuwe line up partner. Dankzij dit partnership wordt opvallend meer zichtbaarheid geboden tijdens de wedstrijden, maar wordt ook een onvergetelijke fanbeleving aangeboden aan de jongste supporters.
Zo krijgen de jonge oplopertjes (die aan de hand van de spelers het terrein opkomen voor de wedstrijd) t-shirts aangeboden met daarop het Brooklyn logo als een blijvende herinnering voor elke oploper. Daarnaast kunnen de familieleden van deze youngsters ook nog rekenen op bijzondere voorwaarden om een unieke fanervaring mee te maken.
Unieke marketingkans
Brooklyn figureert bij elke thuiswedstrijd ook uitgebreid op de led-borden langs het veld. Dit gebeurt vanaf het moment na de opwarming tot aan het betreden van het veld door de spelers. Daarnaast komt het logo ook aan bod tijdens de wedstrijd zelf en ook op het scorebord.
Het bedrijf van de familie Descamps heeft het over een unieke marketingkans om zichzelf positief in de kijker te plaatsen. Nu moet KV Kortrijk nog hetzelfde proberen te doen: zichzelf positief in de kijker plaatsen.