Het was Adams idee om de winkel te kopen, maar zus Medlin en haar man Michaël sprongen met plezier mee in het avontuur. Het is dan ook een ondernemersfamilie. Zo had Medlin eerder al een cateringszaak en heeft de rest van de familie Cetrez zo’n dertig winkels in België. Met z’n drie volgden ze een opleiding in de Delhaize in Antwerpen en kochten ze de winkel op de Bruul.
Al snel ontdekten ze dat het uitbaten van een supermarkt niet makkelijk is. “Bij aanvang kampten we met een personeelstekort”, vertelt het duo. “We hebben lange dagen gedraaid, maar het was voor de goede zaak.”
Metamorfose
Om hun klanten beter te bedienen voerden de drie al een aantal aanpassingen door. Het assortiment onderging al een metamorfose, binnen enkele maanden volgt de winkel zelf. “We willen er minder een passantenwinkel, meer een buurtsupermarkt van maken”, leggen ze uit. “Daarom spelen we ook in op de Kleine Leeuwtjes om te laten zien dat we geen dure winkel zijn. Mensen moeten hier al hun boodschappen kunnen doen aan een redelijke prijs.”
Op de Bruul kijken ze vol vertrouwen naar de toekomst. “Met familie werken is de beste keuze die je kan maken. Op familie kan je rekenen. Dat is echt fijn”, besluit Medlin.