“Door sportclubs te sponsoren stimuleren we op een duurzame manier onze merkbekendheid en dragen we meteen een steentje bij aan hun rol bij de vrijetijdsbesteding en ontwikkeling van jeugd”, aldus Wim Maris, marketingcoördinator bij Modemakers. “De samenwerking met een club als KC Leuven is een perfecte aanvulling op onze bestaande engagementen, dankzij de lokale verankering en de sterke samenhang in en rond de club.”
De Leuvense korfbalclub wil met hun samenwerking met de modeketen uniformiteit creëren binnen de club en elk lid een nieuw sportshirt aanbieden.
“We zijn heel blij met het partnership met Modemakers”, zegt clubvoorzitter Koen Cypers. “Zij zijn enerzijds bijzonder sportminded en anderzijds dragen ze het familiale hoog in het vaandel. Dat past perfect bij het DNA van onze club en onze sport. Bovendien kunnen we zo voor de eerste keer heel onze club in een nieuw jasje steken en met één grote shirtsponsor voor al onze ploegen naar buiten komen.”