De groep heeft AMI FOR YOU gekozen omwille van de uitgebreide expertise in lokale automotive marketing en de bewezen staat van dienst in het leveren van resultaatgerichte digitale en offline mediadiensten. AMI FOR YOU overtuigde Stellantis ook met hun aanpak omtrent het vertalen en uitrollen van nationale merkcommunicatie naar doelgerichte lokale automotive retailer-campagnes. Door afstemming tussen nationale strategieën en lokale uitvoering streeft het marketingbedrijf naar maximale conversies.
Annick Geerts, Media Manager van Stellantis Belux, verduidelijkt: “De keuze voor AMI FOR YOU als onze partner in dit nieuwe retailermodel is vooral gebaseerd op hun unieke positie als automotive retail agency in België en Luxemburg en de resultaten die ze al hebben behaald voor Opel en Citroën. Door de data-gedreven aanpak, de expertise in brand-to-local communicatie en de verkoopgerichte campagnes zijn we ervan overtuigd dat AMI FOR YOU de ideale partner is om onze lokale media-aanwezigheid en de verkoopresultaten van al onze retailers en merken te stimuleren.”
Aanspreekpunt
Als verantwoordelijke partner voor lokale marketing fungeert AMI FOR YOU tevens als aanspreekpunt voor de retailers van alle Stellantis-merken. De nauwe samenwerking tussen AMI FOR YOU en de retailers biedt ruimte voor retailers om vragen en opmerkingen met betrekking tot hun lokale marketing rechtstreeks te delen met het verantwoordelijke team.
Pieterjan Huyghe, CEO van AMI FOR YOU, reageert: “Dit partnerschap met Stellantis is een mijlpaal voor ons. Het doet me plezier om te zien hoe onze bewezen expertise, jaren van hard werk en innovatieve aanpak in lokale automotive marketing ons onderscheiden. Dit inzetten voor een gerenommeerd bedrijf als Stellantis en haar netwerk is een grote eer.”