“Omdat er veel vraag was naar cateringfaciliteiten voor bedrijven, zijn we vorig jaar op kleinere schaal gestart met een ‘seated dinner’ aan te bieden”, herinnert verantwoordelijke Leen Thys zich. “We waren toen volledig uitverkocht en kregen erg positieve reacties, vandaar dat we voor de editie ’23 de formules nog hebben uitgebreid en verdrievoudigd zijn in capaciteit.”
De Full VIP Experience bestond uit 2 mogelijkheden. “Eentje kon geboekt worden met een doorlopend buffet, verzorgd door Atelier V”, vertelt Leen Thys. “Deze gasten konden de hele dag door komen genieten van de diverse gerechten, op de tijdstippen die hen het best pasten. Op die manier moesten ze geen van hun favoriete artiesten missen. We hebben hier festivalgangers ontvangen die zichzelf trakteerden op een unieke beleving, alsook grotere groepen die hun klanten, leveranciers of medewerkers in de watten wilden leggen.”
Doel = bereikt
Aan de andere zijde werd de formule gehandhaafd waarbij een culinair hoogstaand menu aan tafel werd geserveerd. “Er kon per tafel ingetekend worden voor de lunch of het diner”, legt Leen Thys uit. “Horecagroep C.Group (Het Cordaat, Trentanove, Maison Mathis, Hashotel, Century, Bar Bouffe, etc.) had de signatuur-gerechten uit hun diverse keukens klaargemaakt om de gasten te verwennen. Ook hier kregen we alleen maar lovende reacties op. Er was bovendien veel appreciatie voor de backstage-tour die we voor alle aanwezigen hadden georganiseerd.” Daarmee is voor Pukkelpop de doelstelling bereikt om de festivalervaring te verruimen naar een zakelijk publiek dat anders misschien nooit naar Kiewit zou komen.”
Hartelijk en persoonlijk
Kristof Roox van Crowell & Moring was één van de enthousiaste deelnemers: “Echt heel goed, deze formule”, zegt hij. “Het niveau van de catering lag erg hoog, en ook de bediening was hartelijk en persoonlijk. Een heel fijne manier om de banden aan te halen met vrienden, klanten en genodigden. Wij komen met plezier terug!”