Het zijn de ING-kantoren van Hechtel, Olmen, Pelt, Lommel, Balen en Dessel die zopas zijn overgegaan in een nieuwe structuur. Onder de vlag van ING LomMol zal ING voortaan vanuit drie fysieke locaties in deze regio de klanten bedienen: Lommel, Balen en Dessel. Dat wil dus ook zeggen dat de kantoren van Pelt, Hechtel-Eksel en Olmen sluiten.
Het is voor de bank een manier om de klantencontacten te intensifiëren. “Waar de dienstverlening in de banksector tegenwoordig steeds vaker uitsluitend digitaal gebeurt, doet ING LomMol extra inspanningen om zijn klanten persoonlijk verder te kunnen helpen”, zegt Bert Theunissen van ING LomMol. “Op het eerste gezicht zou je misschien denken dat we onze dienstverlening afbouwen door vanuit drie in plaats van zes kantoren te werken, maar niets is minder waar. We hebben deze nieuwe structuur net ingevoerd om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. Daarom gaan we ook extra mensen aanwerven.”
“Uiteraard omarmen wij de digitale evolutie volop en zullen we ons aanbod op dat gebied blijven vernieuwen. Toch vinden we het enorm belangrijk dat we als bank op alle gebieden toegankelijk blijven voor onze klanten. Dat geldt zeker niet alleen voor wie het digitale bankieren niet onder de knie heeft. We vinden dat al onze klanten met hun financiële vragen op een vlotte manier bij ons terecht moeten kunnen.”
Vernieuwd bankkantoor in Lommel
Het vernieuwde kantoor in Lommel, dat de deuren opent op 17 juli, zal daarom elke weekdag vrij toegankelijk zijn tijdens de kantooruren. Ook de kantoren van Balen en Dessel zullen van maandag tot donderdag elke voormiddag met open deur werken. Wie graag zijn grotere financiële vragen wil bespreken, kan er een afspraak maken.