Na het bouwen van een nieuw kantoorgebouw en het verbouwen van de showroom heeft Bouwmaterialen Janssens een volgende logische stap gezet, namelijk het optimaliseren van de online zichtbaarheid. Met de nieuwe website wil de bouwmaterialenonderneming de ‘look and feel’ die offline gecreëerd is, doortrekken naar het volledige onlineverhaal. De huisstijl was al terug te vinden op de sociale media, maar ontbrak nog op de website.
“We zijn dan ook heel fier om te zeggen dat ons online “huis” helemaal klaar is voor de toekomst”, luidt het. “Klanten kunnen een schat aan informatie over onder meer producten en leveringen vinden op een moderne en gebruiksvriendelijke manier. Sinds kort kunnen aannemers, projectontwikkelaars, … samen met hun klanten gebruikmaken van onze showroom en vergaderruimtes. Deze zakelijke klanten boeken online een vergaderruimte. Zo zijn ze in de mogelijkheid om in alle rust klanten volledig te begeleiden doorheen het hele bouwproces. We zijn ervan overtuigd dat het een win-winsituatie kan zijn voor ons allemaal. De aannemer of projectontwikkelaar dient geen eigen showroom in te richten en laat zo de laatste nieuwe producten zien aan zijn klanten. Wij willen een huis creëren waar ieder zich thuis voelt: medewerker, klant en leverancier. Zowel offline als online.”