De blik op en de uitbreiding naar Duitsland is helemaal niet nieuw, zoals diverse media fout schreven. Maar, onder meer door de coronajaren, bleef Duitsland al die tijd onontgonnen.
Nieuw is wel dat Get Driven nu in het zuiden van het land effectief actief wil worden. In München wordt een systeem opgezet met lokale Duitse managers om zo de zaken in een versnelling te krijgen. In München zelf maar ook in een straal van 50 tot 150 kilometer rond de hoofdstad van Bayern. Bedoeling is er om er asap 2 miljoen euro omzet uit de markt te pompen. Dit zou de globale omzet van Get Driven dit jaar al opkrikken van 5 naar 7 miljoen euro.
In Vlaanderen telt Get Driven 17.000 geregistreerde profielen, van wie 6.000 actieve klanten. 1.500 bestuurders voeren maandelijks 2.500 à 3.000 ritten uit. Het hele concept is gebaseerd op een gebruiksvriendelijke app. Get Driven heeft vijf fulltime IT’ers op zijn payrol staan. Door de recentste herschikking van het kapitaal heeft Get Driven nu drie aandeelhouders: de Nederlandse CEO Ariën Wolterink, Steve Rousseau (CEO van House of Talents) en Gunther Ghysels die terug van weggeweest is nadat hij in augustus 2022 zijn vertrek aankondigde.
In december 2018 kondigde Get Driven aan dat het zou opstarten in Zweden, maar daar werd geen gevolg aan gegeven.