YP Bitemark

Yves Peeters zet tanden in nieuwe merknaam

Omdat de vlag de lading niet meer dekte, heeft Yves Peeters beslist om zijn zaak YPconsilium om te dopen tot Bitemark. De specialist in project en change management heeft immers een brede waaier van online marketing aan het aanbod toegevoegd. "Bitemark refereert naar de manier waarop we ons vastbijten om de digitale groei van onze klant op een impactvolle manier vorm te geven", legt Yves Peeters uit.

YPconsilium werd door Yves Peeters gestart in 2019, na meer dan 20 jaar carrière bij Luminus en in de consultancy. Hij ging zich toeleggen op adviesverlening aan groeibedrijven, meer specifiek op project en change management. Een succesverhaal. “Het digitale aspect in deze transformatie en groei werd doorheen de jaren steeds belangrijker”, aldus Yves Peeters. “Onze dienstverlening werd dan ook uitgebreid met advies en implementatie van digitale tools en software. Dat heeft geresulteerd in de uitbouw van een nieuwe tak in ons bedrijf: online marketing. Daarmee kunnen we een volledige strategie en implementatie met de nieuwste digitale technologieën en oplossingen in een totaalpakket aanbieden, en zo de optimale digitale groei en transformatie van onze klanten op de rails zetten.”

De uitbreiding van het aanbod heeft Yves Peeters aangezet om de naam van YPconsilium te veranderen. “Creativiteit is belangrijk in ons werk en we willen dit ook uitstralen in onze identiteit en opdrachten”, stelt Peeters. “Het nieuwe merk Bitemark weerspiegelt volledig onze kernwaarden, waardoor het ook aantrekkelijk is voor toekomstige nieuwe medewerkers en klanten. De naam geeft aan dat we ons vastbijten in de digitale groei van onze klanten, dat we nooit opgeven en steeds zorgen voor een zichtbaar resultaat.”

De koerswijziging moet ook Bitemark zelf doen groeien. “We hebben een team van jonge én ervaren talenten, die samen zowel de vinger aan de pols hebben van de razendsnelle digitale samenleving, als tegelijk tonnen ervaring kunnen voorleggen om klanten te challengen en door te duwen wanneer het moet. Zo maken we het verschil.”