Picture2

Winkelinrichter Gondella steekt in het nieuw

NAZARETH - Gondella, bekend voor de winkelinrichting van onder meer Delhaize, Brico en Carrefour, heeft donderdag een nieuw logo en huisstijl bekendgemaakt. De namen van dochterbedrijven De Kimpe en FrontEnd Retail Solutions zullen op termijn verdwijnen.

Gondella bestaat uit verschillende bedrijfseenheden die in heel Europa aan de retail leveren. In een eerste fase zullen De Kimpe (metaalbewerking) en FrontEnd Retail Solutions (kassameubels, zelfbediening- en klantbegeleidingssystemen) afstand doen van hun oude logo en naam en de nieuwe merkidentiteit aannemen.

“We kiezen voor een consistent, herkenbaar merk dat alle ontwerp-, engineering- en productiemogelijkheden van de Gondella Group onder een sterke naam bundelt”, vertelt marketingverantwoordelijke Jozefien De Baere. “Enkel het dochterbedrijf Integral Interieur, behoudt voorlopig haar naam en logo.”

LEES OOK. Winkelrekkenfabrikant Gondella lijft Integral in++

 

Laurent De Puydt (Integral) en Peter Willems (Gondella) tijdens de overname in september.

“We zijn al sinds 1965 actief op de markt van de winkelinrichtingen. Onze sector onderging de afgelopen jaren een enorme transformatie en wij passen ons hierop aan”, vat De Baere samen.