Het uitzendbedrijf werd pas in 2014 opgericht als ‘Interim @ Work’ en is daarmee één van de jongere spelers op de zeer concurrentiële markt van de uitzendbureaus. Nadat de onderneming in 2017 werd omgedoopt tot Trixxo, wordt nu al de kaap van 100 miljoen euro gerond. “We zijn daarmee de snelst groeiende uitzendgroep in de Benelux”, vertelt een fiere Luc Jeurissen, CEO van Trixxo Group. “We zijn dan ook al jaren een vaste waarde bij de nominaties van Trends Gazellen, iets dat we nu dubbel en dik verzilveren.”
Gevraagd naar het succesrecept, zegt Jeurissen: “Het snel invullen van vacatures én onze uitzendkrachten laten doorstromen naar een vast contract. Maar liefst 74% blijft na de uitzendperiode vast in dienst, en dat getuigt van het feit dat we sterke matches maken tussen werkgevers en uitzendkrachten.”
Toch wil Trixxo Jobs, met roots in Hoeselt, niet langs zijn schoenen gaan lopen. Luc Jeurissen: “We blijven ook in de toekomst een persoonlijke aanpak vooropstellen, want ons succes steunt erop. Dus: oplossingen op maat aanleveren en uitzendkrachten individueel begeleiden: dat zal nooit veranderen, ook niet als we binnen een paar jaar de 200 miljoen euro jaaromzet aantikken. Dat is gezien de evoluties van de afgelopen jaren, zeker geen onrealistisch vooruitzicht. De ambitie is dan ook om tegen 2026 bij de grootste spelers van de sector te behoren.”
Trixxo Jobs telt nu 41 kantoren verspreid doorheen Vlaanderen, meer dan 5.000 uitzendkrachten en 250 eigen medewerkers. En ook in Nederland loopt het lekker voor Luc en co. Daar stevent Trixxo Jobs af op een omzet van 75 miljoen, en werd er eveneens een award gewonnen voor snelste groeier in de sector.