Het magazine Knokke Talks brengt het hele verhaal van de ondernemende familie Vervarcke. Het leveren en plaatsen van hoogwaardige kwaliteit was begin vorige eeuw al een garantie op succes voor Vervarcke, en die slogan wordt meer dan een eeuw later nog steeds gehuldigd.
Ook het feit dat je als klant steeds iemand van de zaakvoerders zelf als aanspreekpunt hebt, garandeert anno 2022 een groot vertrouwen. Isabel Vervarcke benadrukt het klaar en duidelijk in Knokke Talks: “Er is altijd iemand van de familie die de klanten opvangt en begeleidt want we stappen uiteindelijk in de privéwereld van de mensen binnen en dat respecteren we.”
Moderne thuisbasis
De verhuis van de Lippenslaan naar de Paul Parmentierlaan betekende al een hele mijlpaal. Vader Emile (12 jaar pr-verantwoordelijke van Club Brugge) en echtgenote Anne Pattyn (nu schepen van Knokke-Heist) waren fier als een gieter met hun straffe verwezenlijking. Naar aanleiding van de honderdste verjaardag van de zaak namen Isabel Vervarcke en Hans Bouillon met passioneel enthousiasme het bedrijf over.
Ondanks de misschien minder commerciële ligging tegenover de Lippenslaan, ontwikkelde de showroom van 400 vierkante meter in de Paul Parmentierlaan zich tot een moderne thuisbasis waar naaisters in een eigen confectieatelier gordijnen maakten, er meer stock aanwezig was en waar de klanten in een stijlvolle omgeving hun keuze konden maken.
Totaalplaatje
De nieuwe generatie, vertegenwoordigd door Hans en Isabel, getuigen in Knokke Talks over hun liefde voor het vak: “Aan de persoonlijke service hechten we heel veel waarde”, zeggen ze. “Het inrichten van een woning, kantoor of horecazaak is een hele uitdaging. Ons team helpt je met passie en kennis van zaken met de realisatie van het totaalplaatje. De visie, smaak, keuze en budget van de klanten staan daarbij steeds centraal. Samen leggen we de juiste accenten en kiezen we de juiste kleuren en stoffen. Hiervoor kunnen we een schat aan ervaring en inzicht aan de dag leggen, maar ook kennis van zaken voor het bepalen van de juiste prijs/kwaliteitverhouding. Het resultaat is steeds authentiek en met een overdaad aan charme en persoonlijkheid. En zo hoort het. 110 jaar ervaring veeg je niet zomaar weg.”