2 Zaakvoerders Stijn Preuveneers, An Vandevenne en Bran Van Welden (rechts)

VOLT wordt VOLT DISTRICT

ROTSELAAR - Elke onderneming heeft een departement dat zich bezig houdt met marketing, sales, finance en HR. Wat ontbreekt is een departement dat zich uitsluitend bezig houdt met klantgedrevenheid. Daar zit volgens VOLT de hefboom voor gerichte groei. Met de nieuwe naam VOLT DISTRICT positioneert het adviesbureau zich als dé ontmoetingsplek voor klantgedreven ondernemers.

“Het belang van méér dan tevreden klanten creëren en ambassadeurs maken van medewerkers, is ondertussen voor iedereen wel duidelijk”, zegt Stijn Preuveneers Managing Director bij Volt District. “Hierin speelden we al een rol voor bedrijven door met data en onderzoek aan de slag te gaan en via opleidingen de juiste competenties te activeren. Maar dat is nog niet voldoende.”

“Onze ambitie vanuit Volt District reikt verder en het is ons ultieme doel om de verbinding tussen bedrijf, klant, medewerker en maatschappij structureel te versterken. Waarbij ons Volt District als dé ontmoetingsplek fungeert, de community met gedeelde kennis voor iedere manager of ondernemer die medewerkers en klanten wil veranderen in échte fans”, zegt Preuveneers nog.

Het bedrijf werd opgericht in 2003 en telt 13 medewerkers. In de portefeuille zitten onder andere Living Stone, Scents en Lunch Garden. Het bedrijf realiseerde in die tijdspanne 324 projecten en leidde 12.375 medewerkers op.