Herva viert 56ste verjaardag met nieuwe huisstijl en website

OLEN - Ooit maakten ze vlaggen, maar vandaag is Herva een 'branding partner, die zich toelegt op gevelaankleding, interieurontwerp voor bedrijven en winkels en de zichtbaarheid van evenementen. Op de verjaardagstaart van Herva staan al 56 kaarsjes.

“Wij zorgen voor uw zichtbaarheid, agge da mor wet!” Dat Herva is gevestigd in de Kempen, verbergt het bedrijf niet. “En er zit op zijn minst wat pit in”, zegt general manager Jeroen Lerouge. “Design met een hoekske af, sappige Kempense uitspraken en realisaties waarvan je niet eens wist dat ze door Herva werden bedacht. Wij houden van minder blabla en meer boemboem.”

Stoefboek

Die visie heeft het bedrijf vandaag vertaald in een nieuwe huisstijl en website. Waar het bedrijf voor staat, is onder de rubriek ‘wadowedoe’ terug te vinden. Referenties vinden we in het ‘stoefboek’. “Alle creatieve ideeën brengen we bij de klant door middel van 3D-ontwerpen die in huis worden getekend, gecoördineerd en geproduceerd.”

Herva biedt bedrijven ook digitale oplossingen aan met Brilliant LED Solutions. Op grote led-schermen kan de klant zijn boodschappen geregeld afwisselen. “Ne grave gevel, een maf interieur of een evenement dat er met kop en schouders bovenuit steekt? Dat doet Herva met gezond Kempens boerenverstand, het hart op de juiste plaats en passie voor elk verhaal.”