“We zijn altijd op zoek naar getalenteerde bedrijven die passen bij onze strategie en bedrijfscultuur en die we tegelijkertijd kunnen helpen sneller te groeien. Deze overname van Qunifi is daar een perfect voorbeeld van“, zegt Daan De Wever CEO van de Dstny Group.
Qunifi wordt onderdeel van de Dstny for Service Provider- organisatie en het team en management worden geïntegreerd binnen de Dstny Group. De aansluiting bij de Dstny Group zal zakelijke kansen vergroten, nieuwe productontwikkeling stimuleren en de groei versnellen voor service provider klanten, partners en de teams van zowel Dstny als Qunifi.
Net als in andere sectoren verwachten individuen, teams en organisaties in de zakelijke communicatiesector dat ze de producten kunnen kiezen die passen bij hun individuele behoeften en dat deze vervolgens naadloos met elkaar samenwerken. “Binnen de Dstny Group is het onze ambitie om efficiënt samen te werken met andere partijen en het voor onze service providers gemakkelijk te maken om toegang te krijgen tot nieuwe innovaties die waarde bieden aan hun eindgebruikers. Naast de toegevoegde waarde van Call2Teams voor eindklanten, zien we tevens significante synergieën tussen onze Dstny for Service Provider- oplossingen en Qunifi’s Carrier Automate dienst die de kloof tussen service providers en Microsoft Operator Connect overbrugt. Qunifi’s geautomatiseerde Teams-integratie sluit perfect aan bij Dstny’s FMC (Fixed-Mobile Convergence) technologie voor mobiele operatoren“, besluit Patrik Sorqvist, COO van de Dstny Group.
Vorig jaar nam DSTNY Group al Telepo (UCaaS-platform, zakelijke communicatieoplossingen) en Meridix (communication analytics) over. DSTNY telt momenteel 750 werknemers in 7 landen. Vorig jaar klopte het bedrijf af op 190 miljoen euro omzet.