Om verder in te zetten op haar groei startte de onderneming een crowdlendingcampagne op bij het investeringsplatform WinWinner, met als doel tussen de €50.000 en €200.000 op te halen via leningen. Daarmee wil razzle onder andere het aantal verkooppunten in en buiten België opkrikken, verder bouwen aan merkbekendheid en een fulltime sales collega aanwerven.
In volle vaart naar het doelbedrag
Na nog geen twee weken op het WinWinner-platform te staan had razzle al de helft van die €200.000 verzameld. En zo ging het vlotjes verder, na een maand was de onderneming volledig gefund.
Razzle kon alvast rekenen op een enthousiast publiek, want van wie razzle al proefde, werd 80% klant. Maar dat de campagne zo vlot zou verlopen, daar moeten de ondernemers nog van bekomen: “Het is top dat het zo snel gegaan is, maar het is vooral leuk om te zien dat er zoveel mensen in ons verhaal en potentieel geloven. En dat ze vertrouwen tonen in ons en onze plannen. Dat toont voor ons aan dat we goed bezig zijn”, vertelt Mathieu Dedecker, co-founder van razzle.