Webshop Babygoodies wordt NameOnIt en mikt internationaal

MECHELEN - Webshop Babygoodies uit Mechelen, dat zich toelegt op gepersonaliseerde baby- en kinderspullen, heeft een nieuwe naam: NameOnIt. Met deze nieuwe naam en een meer gefocust assortiment wil NameOnIt de internationale kaart trekken.

“De naam Babygoodies dekt al enkele jaren de lading niet meer”, zegt zaakvoerder Veronique Bogaerts. “Bij de start in 2005 maakten we vooral naam met gepersonaliseerde baby- en kinderproducten zoals baby-aan-boord-autostickers. Nu richten we ons niet langer alleen op baby’s en kinderen. We merken bijvoorbeeld dat onze naam- en textielstickers net zo goed worden besteld voor gebruik in woonzorgcentra, scholen en kinderdagverblijven. Hierdoor groeide stilaan de nood voor een ‘rebranding’ binnen het bedrijf.”

En zo ontstond het idee voor een nieuwe naam: NameOnIt.

 

Foto NameOnIt

Internationaal

Met een nieuwe naam komt ook een nieuw assortiment. “Het aanbod zal in eerste instantie kleiner worden, maar met meer focus,” zegt Veronique. “Het bedrijf zal inzetten op haar meest populaire en vooral meest praktische producten, zoals gepersonaliseerde fopspenen, naamstickers, kledinglabels en fluo-artikelen. Deze hernieuwde focus zal resulteren in een gebruiksvriendelijker aanbod waarmee we de internationale markt kunnen aanspreken.”

Vanuit het atelier in Mechelen worden dagelijks 750 tot 1000 artikelen gepersonaliseerd. Met NameOnIt wil het bedrijf het aantal (internationale) bestellingen verder doen groeien. Meer info op de nieuwe website van NameOnIt.