KennethDeDecker

Kenneth De Decker gaat Loop’d leiden

Loop’d, het Antwerpse bedrijf actief in het Out-of-Home-segment met digitale spiegels, viert in maart 2022 haar 5e verjaardag. Na twee jaar, gevuld met uitdagingen dankzij corona, versterkt het bedrijf zich in haar structuur, met een nieuwe aandeelhouder én CEO. En dat is de huidige COO Kenneth De Decker.

Sinds 2020 kende het Antwerpse Loop’d heel wat uitdagingen. Het Out-of-Home-segment heeft zwaar onder druk gestaan in de afgelopen periode. Om de structuur van het bedrijf te versterken, verwelkomt Loop’d een nieuwe aandeelhouder én CEO. Het is ook geen onbekende voor het bedrijf, want het gaat om huidig COO Kenneth De Decker, die al sinds de start in 2017 aan boord is.

Kenneth De Decker, nieuwe CEO van Loop’d: ​“Corona is de grootste uitdaging uit mijn leven geweest: privé en professioneel. Desondanks alles dat er gebeurd is en de vele kopzorgen, blijft Loop’d een merk dat sterk is en enorm veel groeipotentieel heeft. En vooral: het brengt een glimlach op mijn gezicht. Samen met de andere twee aandeelhouders, gaan we het groeitraject opnieuw uitstippelen om zo de blijvende referentie te zijn in out-of-home reclame.”

Ook Tom Herrijgers, founder van Loop’d en Marbles, is blij met de keuze: ​“In al onze bedrijven is het belangrijk om een sterke fundering te hebben, om zo te zorgen voor gelukkige mensen. Kenneth is er sinds de start van Loop’d bij en heeft zich de laatste twee jaar in bochten moeten wringen om Loop’d boven water te houden. Zijn keuze om mee in het bedrijf te stappen, betekent een sterke verankering en een positief signaal naar ons netwerk toe. In de filosofie van onze bedrijvengroep, past ook de switch naar CEO perfect, zodat het bedrijf verder op zichzelf kan bouwen.”

Loop’d is gespecialiseerd in toiletreclame. Sinds de start in 2017, zijn ze momenteel actief in alle Vlaamse provincies, Brussel en met twee projecten in Charleroi en Mons. Dankzij haar partners Sanbene en Sportpaleis Group, verzorgen ze naast de gekende reclamespiegels ook de mediaruimte op tv-schermen en reclamekaders.