Als ‘zilveren sponsor’ aan het Belgisch Paviljoen pakt Renson er uit met het topmodel onder zijn terrasoverkappingen. Het outdoor living product bij uitstek is bestemd voor voor export naar de ruim 80 landen wereldwijd waar Renson intussen actief is. Met deze aanwezigheid op de Wereldexpo, levert Renson als Belgisch bedrijf een heus visitekaartje af, niet alleen voor de groeiende afzetmarkt die het Midden-Oosten is, maar bij uitbreiding ook internationaal. De Wereldexpo in Dubai opende z’n deuren op 1 oktober 2021 en loopt nog tot 31 maart 2022.
De terrasoverkappingen/pergola’s van Renson zijn wat het Midden Oosten betreft erg gegeerd bij de vele luxe-hotels waar de West-Vlaamse high end ‘buitenleefruimtes’ perfect passen om het de hotelgasten ook buiten zo aangenaam mogelijk te maken (zie foto Beach Resort in Jumeirah, Dubai).
Voor Paul Renson was het een buitenkans om de expertise en de producten van zijn bedrijf ook de visu te kunnen tonen aan het Belgische koningspaar. Misschien krijgen de koninklijke vertrekken in Brussel straks ook wel Camargue overkappingen in de tuin? Er zijn nog dromen die uitkomen ook, moet Paul Renson gedacht hebben bij de voorstelling.