2 Ellen (links) en Linde.

Leuvense onderneemsters helpen jonge mama’s op weg naar meer zelfvertrouwen

LEUVEN/HERENT - Ellen Verstrepen van het Herentse gezondheids-en schoonheidsinstituut Elni en haar collega-onderneemster Linde Stifter van het Belgische draaglabel Tilia slaan de handen in elkaar voor een feelgood-workshop voor jonge mama's. De workshop wil hen helpen meer zelfvertrouwen te krijgen. 

‘Meer tijd voor mezelf’ staat op het verlanglijstje van heel wat mama’s. “Want als mama hebben we zoveel rollen te vervullen, dat zorgen voor onszelf vaak op de laatste plek komt. En dan hebben we het nog niet eens over de gevolgen van corona voor (jonge) mama’s”, zegt Ellen Verstrepen.

Om jonge mama’s extra me-time te bezorgen organiseren Ellen en collega-onderneemster Linde Stifter, van het Belgische draaglabel Tilia, een feelgood-workshop.  “Het is de bedoeling dat onze vrouwelijke gasten die avond een boost voor hun zelfvertrouwen krijgen. In de store van Tilia in de Diestsestraat in Leuven organiseren we een verwenavond met een workshop rond zelfvertrouwen, een gezellige babbel en een hapje en drankje”, vertellen de organisatrices.

De centrale vraag tijdens de workshop rond zelfvertrouwen zal zijn: “Hoe laat je schuldgevoel en piekeren los en maak je plaats voor meer zelfvertrouwen?” Bezoekers keren huiswaarts met een actieplan met concrete stappen naar meer zelfvertrouwen en verwerven meer inzichten rond positiever denken, piekeren overwinnen en grenzen aangeven.