Marketing technologie draait rond relevante klantervaringen: klanten verwachten de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Net als Dignify is Longtale uit Winksele een specialist in de implementatie van tools en platformen voor marketing automatisatie, waaronder Selligent en Salesforce Marketing Cloud.
Met de overname van Longtale haalt Dignify meer van die specifieke kennis in huis. “Door Longtale en Dignify samen te brengen, bouwen we binnen Customer Collective het meest ervaren team, met 100% focus op marketing technologie”, vertelt Jan Teerlinck, Managing Partner van Longtale.
Marketing Automation 2.0
Naast technische implementaties helpt Dignify bedrijven met de selectie van de juiste tools, de creatie van een breed draagvlak binnen een organisatie en de uitvoering van een implementatiestrategie in functie van de noden van de eindklant. Daar is door de snelle evolutie van het ecosysteem van marketing technologieën groeiende vraag naar. “Samen met Longtale zetten we onze ambitie verder om internationale B2B en B2C
bedrijven te laten groeien naar Marketing Automation 2.0. Dat doen we door marketing technologie beter én slimmer in te zetten”, vertelt Marco Piombo, Managing Director van Dignify.
Customer Collective
Customer Collective, de groep achter Dignify en zusterbedrijven The House of Marketing, Upthrust, Grava, Fightclub en addData, verenigt verschillende expertisedomeinen die nodig zijn om klanten aan te trekken
en te behouden: technologie, strategie, digital, branding & performance en data. De groep brengt complementaire profielen samen in multidisciplinaire teams, wat in het huidige competitieve landschap een voorwaarde is om business impact te genereren.