Het magazine Ferm wordt via de post bedeeld. Met een oplage van bijna 80.000 exemplaren bereikt Ferm maandelijks 208.600 personen. Ferm ging met haar magazine ook de digitale toer op. Monique De Dobbeleer, directeur van Ferm: “Met de digitale versie van ons magazine vloeit online en offline nu vlot in elkaar over en komen we tegemoet aan de verwachtingen van onze (potentiële) lezers. Via SamenFerm.be/magazine vinden ze een mooie selectie van artikels”, zegt De Dobbeleer.
Voor de invulling van de reclameruimte (offline en online) doet Ferm voortaan een beroep op Primetime Regie, het regieplatform van de Leuvense Primetime Group. “We hebben tientallen jaren ervaring in regie, reclame en marketing en weten perfect hoe we met deze titel de markt moeten opgaan”, aldus Wouter Van Melkebeek van Primetime Group. “Dit zal niet alleen meer via printadvertenties zijn, maar ook – en steeds meer – via online kanalen: e-mails en online producten. De combinatie van on- en offline, die kruisbestuiving in pakketformaat, is helemaal onze way to go.”