poetsbureau jo mellemans elly huysmans glowi

Het Poetsbureau schuilt onder paraplu van Glowi

Jo Mellemans en Elly Huysmans hebben al hun activiteiten gegroepeerd onder de koepel Glowi. Het is een nieuwe groepsnaam die zowel de uitzendbusiness (Glowi Jobs), B2B-schoonmaak (Glowi Facilities), poetsproducten (Glowi Goodies) als het dienstenchequeverhaal van Het Poetsbureau bevat. De paraplu over de hele organisatie maakt het mogelijk om het aanbod verder uit te breiden en de eenheid in dienstverlening vorm te geven.

Het meest gekende bedrijf van deze structuur is Het Poetsbureau, één van de grootste dienstenchequebedrijven van het land. Ondernemers Elly Huysmans en Jo Mellemans hebben doorheen de jaren echter heel wat andere schoonmaak- en hr-diensten aan het aanbod toegevoegd, zoals de uitzendbureaus Work Wizards en Job Expert. Alles komt nu onder dezelfde merkenstructuur: Glowi

De nieuwe structuur telt vandaag drie pijlers. Daarbij wordt Glowi Jobs de nieuwe naam voor alle bestaande en toekomstige activiteiten in de arbeidsmarkt. De namen Work Wizards en Job Expert zullen verdwijnen. Andere hr-diensten, zoals werving & selectie of payrolling, zullen onder deze tak verder ontwikkeld worden.

Glowi Facilities groepeert dan weer alle bestaande en toekomstige schoonmaakactiviteiten voor bedrijven. De naam ‘Het Poetsbureau for Business’ zal verdwijnen. Deze afdeling zal verstevigd worden met andere facilitaire diensten voor de professionele markt.

De grootste brok van de groep, dienstenchequebedrijf Het Poetsbureau, zal in eerste instantie de bijtitel ‘part of Glowi’ krijgen, maar zal mogelijk als naam ook op termijn verdwijnen.

Ook alle nieuwe diensten die buiten deze 3 pijlers vallen, krijgen de naam Glowi mee. Zo wordt Glowi Goodies gelanceerd, een eigen ecologische lijn van schoonmaakproducten en ergonomische materialen.

Glowi telt vandaag ruim 10.000 medewerkers, 83 vestigingen in Vlaanderen en verwacht in 2022 een omzet van meer dan 200 miljoen euro.