Zo vormen ze een one-stop-shop voor ondernemers en KMO’s op vlak van financiële dienstverlening. Ze kunnen u als groeiende ondernemer meer sturing bieden op vlak van enerzijds pensioenopbouw, vastgoed ontwikkeling, aandelen portefeuilles, verzekeringspolissen en nog veel meer en anderzijds op vlak van boekhoudkundige optimalisaties, fiscale verwerkingen en verder meer. Ze geloven in elkaars groeipositie en hebben voldoende aansluitingen zoals digitaal de dossiers beschikbaar maken voor hun klanten om zo meer tijd te kunnen stoppen in de analyse ervan, zeer klantgericht en vrijblijvend de klant een idee geven van de mogelijkheden naar optimalisaties toe.
“We hebben met Assulab jarenlang de gewoonte om tot bij onze klanten op kantoor te gaan om het gesprek naar een optimale vermogensopbouw en bescherming te voeren. Dit blijven we uiteraard zo doorvoeren als dat graag zo wenst. Al zien we een switch hierin.” Zegt bestuurder van Assulab Ray De Roover-Tilleman.
Dominique De Pesseroy, bestuurder Assulab voegt nog toe: “We merken echter meer en meer de trend dat bedrijfsleiders naar ons toe willen komen om hun dossier te bespreken. Hierdoor zijn we op zoek gegaan naar een geschikte kantoorruimte te midden van onze klantencirkel. Onze klanten zitten vooral in provincie Antwerpen en ook enkele grote klanten zijn in het Brusselse gevestigd.
“Een kantoor delen is futureproof en efficiënt. We kijken graag naar synergieën, al is het logisch dat iedere klant nog steeds kan kiezen of ze al dan niet voor ons beide kantoren kiest of dat ze hun eigen boekhouder of verzekeringsmakelaar of vermogensbeheerder behouden. Iedere ondernemer is meer dan welkom om binnen te springen voor een koffietje. We verwelkomen je graag”, Nicola Dhoore, bestuurder Dhoore Accountants.