KLEIR. Kleir. x Jorssen

TOEREKEDOEN. – KLEIR. maakt kledinglijn voor BMW concessiehouder Jorssen

Door de coronacrisis zal er ook dit jaar geen autosalon plaatsvinden en verhuist het evenement naar de concessiehouders. BMW- en MINI concessiehouder Jorssen gaat hiervoor in zee met het Antwerpse kledingmerk KLEIR. Zij stelden een kledinglijn voor met ludieke uotes als VOLLEPETROL en TOEREKEDOEN.

Het Autosalon 2022 wordt dit jaar naar de concessiehouders verplaatst. Het signaal voor BMW- en MINI concessiehouder Jorssen om uit te pakken met een nieuw initiatief met een twist. “Bij Jorssen willen we uitpakken met een toffe en dynamische benadering van het Salon”, geeft Krupa Mehta, Marketing Manager van Jorssen aan. “Geen formeel salon, maar speciale dagen met een Antwerps karakter. Het Antwerpse kledinglabel KLEIR. is voor ons een voor de hand liggende keuze.”

Jorssen x KLEIR. Collectie

“Toen Jorssen belde voor dit mooie partnership, reageerden wij meteen wild enthousiast. Er kwamen snel heel wat ludieke quotes naar boven. Van ‘VOLLEPETROL.’ tot ‘TLEVEISONDERAPPE.’ en zelfs ‘TOEREKEDOEN.’. We hebben samen met Jorssen een heel toffe collectie samengesteld”, vult Mathias Vertessen, zaakvoerder van KLEIR. aan. “Deze kunnen via de webshop van KLEIR. besteld worden en vormen een mooie aanvulling op ons assortiment.”