Volgens burgemeester Kristof Sels wil het gemeentebestuur het merk Sint-Katelijne-Waver promoten binnen en buiten de gemeente. “Uit onderzoek weten we dat een heleboel inwoners fier zijn op hun gemeente. Met de geschenken kunnen ze ambassadeur worden van Sint-Katelijne-Waver. De voorbije maanden werd #SKWleeft gelanceerd en werden enkele campagnebeelden gepubliceerd. Met de eindejaarsperiode voor de boeg, komen hier nog een aantal geschenken bij. In het gamma zitten champagneglazen, een puzzel van onze lokale held Skwibus, een fleecedeken en kleurrijke sokken.”
Het citymarketingverhaal van het gemeentebestuur omvat drie speerpunten: een actieve/levendige gemeente, waar ondernemen aangewakkerd wordt en waar het fijn is om er te wonen. De voorbije maanden werd #SKWleeft gelanceerd op de sociale mediakanalen en kwamen er campagnebeelden met de drie speerpunten als kapstok.
“Met de verkoop van de gadgets zetten we onze eerste stappen. Voorlopig zijn de producten gericht op de feestdagen en pakjes onder de kerstboom. De komende maanden breiden we het aanbod uit met andere producten.”