L&L Stage Service heeft in de evenementensector naam en faam opgebouwd, met referenties als Tomorrowland, de musical Mamma Mia en Gent Jazz. Ook bedrijven zoals Pfizer, BMW en DPG Media roepen ook regelmatig audiovisuele hulp in van Lust For Live voor hun live evenementen. En die vraag breidt uit. “We draaien nu zo’n 30 jaar mee, maar onze markt verandert enorm snel qua vragen en behoeftes”, verduidelijkt directeur Bart Weyts. De coronacrisis heeft de laatste jaren ook een sterke invloed gehad op de evenementensector. “Wereldwijd zie je de gevolgen al. Er is momenteel een herschikking van de volledige sector. En daar zijn we meer dan klaar voor!”
De Vlaamse entertainmentsector is volgens Lust For Live klaar om zijn plaats op het wereldtoneel in te nemen. De oude naam L&L – voluit Laermans en Laermans – werd daarom vervangen door Lust For Live. “Dit klinkt internationaler en symboliseert de Kempische goesting en drive. En daar zijn we fier op”, zegt Kris Laermans. “Wij zeggen altijd dat we gaan ‘besten’. We streven elke dag naar het beste en trekken dit door in onze manier van werken. Door te werken met gepassioneerde mensen en gebruik te maken van kwalitatieve equipment blijft ons aanbod steeds fris en vernieuwend.”
Lust For Live is slechts de eerste stap in de internationalisering van de groep. Het bestuur van Lust For Live werkt momenteel aan een Europese groep, waarvan Lust For Live een belangrijke schakel is. Samen met partnerbedrijven zoals Ques (voorheen Demon) wordt Stage Of Mind opgericht. “Deze groep zal actief zijn binnen de technisch-facilitaire tak van de live eventsector op Europees niveau. Maar dat is voor later, eerst wennen aan onze nieuwe naam”, lacht Laermans nog.